Lila Berg 2 år..!





Lördags morgon den 28/11 2009 kom mamma, pappa & Sam in & väckte mig. Ingen vanlig morgon för de hade en massa presenter med sig & alla var till mig. Jag Lila Berg är nu 2 år!
Oj vad duktig jag är på att öppna presenter. Vad fann jag då..?
Pippihuset som jag sett att mamma gömt under sängen. Alla möbler & figurer till pippihuset, pingu mjukisdjur (är ju helt inne på pingviner), gitarr, pingvin filmer, borrmaskin m.m..
Vilken morgon.. & bättre blev den. Efter frukost tittade jag på pippi & fick äta godis!
Pappa åkte & köpte tidningen där jag fanns på bild & blev firade av mamma & pappa.
På torsdag ska jag firas i en till tidning.



Sen kom mommo, faffa, Mia, adden & hans tjej, en till faffa & gammel farmor & firade mig. De kom med jätte många paket att jag knappt minns var det var. Mina kusiner Micki & jessi & morbror Thommy ringde & grattde mig, de kommer ner till jul & firar mig då.
Hur länge kan man firas?
Till fika bjöd jag på en jättefin & god pingvin tårta.
Vilken mysig dag!

Tack allihop..

*Lila*

2 kommentarer:

  1. carro tommy lukas29 november, 2009

    vad många paket du fick söta lilla Lila! grattis igen =)

    SvaraRadera
  2. ja, lila, det var ett jättefint kalas, med den goa pingvintårtan..o alla fina presenter du fick....
    grattis igen lila, från mommo

    SvaraRadera