Trappbygge..


Hej..
Här sitter jag... på min nya fina entre trappa & här kommer jag sitta mycket. Eller klättra mycket iallafall utan att ramla ned i en massa hål.
Farfar & pappa började bygga den imorse. Jag har nästan varit med hela tiden. Fick ju jobba så mycket så jag var tvungen att gå in & ta en middags vila också.
Nu är den äntligen klar.. har redan kastat sten & ritat på den.. Min fina trappa!
*
Idag har jag tittat lite på film också.. Pororo. En jätte gullig pingvin. Kan nästan uttala hans namn. Har en tutte med en pingvin som jag har döpt till Pororo också. Den/han ska jag sova med inatt.
Annars så har det varit trappbygge & bilsittning på schemat idag, måste ju sitta i bilen & ratta minst två gånger om dagen.
Säng dags.. & tack faffa & pappa för att jag inte behöver ramla mera *Lila*



Klar..!




1 kommentar:

  1. lila, som vanligt var det du som fick vara chefen, med att bygga den nya trappan...det fick mommo äntligen se att det var du som styrde o ställde....

    SvaraRadera